Mama Yoga training

Een bevalling en moeder worden is een ingrijpende gebeurtenis voor je lichaam en geest.
Je lichaam herstelt niet van 6 weken rusten na de bevalling, maar van doelgericht en veilig bewegen na de bevalling.

Om jou te helpen met het lichamelijk herstel na je bevalling heb ik een programma opgesteld.

Herken jij jezelf in onderstaande punten?
-Je buikspieren voelen zwak en puddingachtig aan.
-Je schouders en nek doen zeer van al het voeden en dragen.
-Je core en bekkenbodem functioneren niet goed meer.
-Je wilt je lichaam sterk en gezond maken om weer te kunne sporten
-Je voelt je minder zeker over je lijf en wat het allemaal kan.
-Je wilt je zekerder voelen over je kind.
-Je wilt je zekerder voelen over jezelf.
-Je hebt behoefte aan rust en ontspanning
-Je vind sporten met andere moeders in dezelfde fase leuk.

Mama yoga training is een wekelijkse groepsles dat de focus legt op het herstellen en versterken van je core, bekkenbodem en de rest van je lijf – of je nu een vaginale bevalling of een keizersnede hebt gehad. Dit programma begeleidt je bij het herstellen van jouw postpartum lichaam en geeft je een hernieuwd gevoel van zelfvertrouwen over jouw lijf. Daarnaast mediteren we wekelijks om stil te staan bij wat jouw waarden zijn en hoe jij die zoveel mogelijk kunt leven. We nemen elke week andere thema’s veelal op het gebied van ouderschap en zelfreflectie.
We sluiten af met een slaapyoga oefening, zodat je uitgerust en ontspannen weer naar huis gaat.